Tonight we'll act stupid, drink margaritas, dance carefree and forget all about the risk of feeling like shit on sunday.

240213

En favorit i repris. Igår tog jag med mina tre vänner Olivia, Sandra & Amanda på manligstrippklubb i Boston. Jag funderar nästan på om de har stämpelkort, haha ! Det blev mycket skratt under kvällen och jag lärde mig från förra gången att ha med fler singel dollar, vilket jag också hade. Så mina damer, gå hellre dit med för många en dollars än för få, ni vill inte sitta där och förbanna er sjävla för att inte kunna stoppa in några dollar innanför kallsongkanten, haha !  Kvällen var spårad och epic. Mina fötter kommer känna av kvällen länge från Club Guilts dansgolv. 

Detta är ett hett tips om du är 21 och är i Boston ! 
Youtuba & Googla : Men In Motion, Boston. 

Kommentarer:

1 Emelie:

ÅH BABE! Detta ska vi göra i april när jag också är 21 jajajajaaaaa!

Kommentera här: