Civilization

Åter hemma igen på kort återhämtning efter åtta nätter i tält !
Under dessa två veckor har vi kört SIB. Strid I Bebyggelse, något jag tyckte var helt awesome !
Grymt kul att vara i det stora teknikhuset. Det känndes lite som Boda Borg, man gick in ett rum, visste inte riktigt hur många " fiender" som finns i rummet eller vad som ska hända & man måste klara och lösa uppgiften. Dock fick man ingen stämpel i slutet av banan.




Under tiden har jag varit helt isolerad från omvärlden, ingen MOBILTELEFON, dator, musik, radio, Tv. Shit!
Jag blev jätteglad när jag kom tillbaka till civilizationen och se alla gratulationer på min 20årsdag .
Tusen tack, det glädjer mig !


Den 7 mars tog Hurtig ton på morgonen, " Ja må hon leva.. "
& jag fick en Metro- tidning ( ÄLSKA! ) & en påse Djungelvrål av Nyberg.
Den stora dagen firades i tält.

Kommentera här: