Hawaii, Waikiki, O'ahu

130913

Fredagen den trettonde åkte vi till Hawaii, Waikiki, på ön O'AHU !! Jag vet inte varför bilderna laddar upp sig från fel håll (?!) Vi landade och fick åka Limo till hotellet ! Jag var riktigt hipe och åkte i pyamas, whoop whoop. Vi packade snabbt upp bikinin och kollade in stranden. Sedan på kvällen hittade vi ett farmers market med super färsk frukt som smälte i munnen !! Resan till Hawaii hittade jag på expedia.com, flygbiljett tur och retur med Hotell i 6 nätter för 360 dollar, inte illa,cirka 2600 kronor !! 

 























 
 

Kommentarer:

1 Matilda:

Hej Emma!
Ett ord - WOW! Vilket år du har haft i USA! Funderar själv på att åka som Au-pair och skulle uppskatta om jag fick din mailadress för att ställa några frågor. Jag vet inte om du ser denna kommentar men du får gärna svara här eller så kan du maila mig([email protected]). Hoppas du hör av dig, tack på förhand!
Matilda

Kommentera här: