Fifty shades of beach llife

140215

Dagen efter en Bangla kväll är inte lika fartfylld som vanliga daagar. Ömma tår och svaga minnen av ping-pong show och ladyboys förbryllar en om det var vekllighet eler bara en dröm. Men vi tog oss uttorkade ned till stranden för att göra något vettigt av dagen och att ta vara på solen är alltid en bra idé ! Som en klubbad säl ligger jag mellan Elin och Emma. Tillsammans ser vi ut som en oreo, jag den vita tjejen i mitten och de chokladparlin bruna på vardera sida om mig - underbart ser ut som jag varit här i tre dagar och inte tre månader. 

Emma och jag gick till mattorget vid stranden för lunch. Jag blir så överraskad, förvånad och imponerad om hur de kan laga så god mat på en gasplatta fäst på en moped. Här åker de omrking med hela sitt kök på gatorna, tänk om vi hade det på gatorna i Sverige ? Hur som helst var det tid att vakna till iv för på kvällen hade hela Sunwing och guiderna biljetter till Fifty Shades of Grey !! Jag tycker om filmen ! Kissnödig ville jag inte slita ögonen från bioduken och nästan gråtandes vid slutet sprang jag på toa. 

 



Kommentera här: