HAWAII, WAIKIKI, O'AHU

180913

En perfekt sista dag på Hawaii. Surfing på Waikiki Beach och hulda dans på Germaines Luau. Surfing, det var super tungt !! Jag paddlade för blotta livet men rörde mig fortfarande inte tillräckligt snabbt fram. Det är klart någon av det roligaste jag har gjort !! Självklart berättade jag inte för mamma om upplevelsen förrän efteråt, eftersom det hade skett hajattacker på Hawaii under veckan, inte runt vår ö, så ville jag inte oroa henne i onödan. Även att ens päron vill att man bara ska plaska i poolen är det svårt att hålla sig borta från det klarblåa havet med solbrända surfare. 

På kvällen plockade bussen upp oss till Germaines Luau. Det är ett absolut måste på göra listan !! Det var två olika buffér, en Amrikansk och  en Hawaii. Tre drinkar och show. Jag blev så farsinerad ! Jag förstår inte hur man kan röra sig så som de gjorde ?! Snabbt som en elvisp gick deras höfter. Jättehäftigt och en magisk kväll ! 



 

Kommentera här: