Ett upplevelserikt år !

Jag har inga bilder från när jag kom hem tillbaka till Boston, hejdå middagen eller när jag och Elinor kom fullpackade med saker på Gardemoen efter att vi landat i Norge. Jag tror det beror jag ville inte inse att äventyret började nå sitt slut. Efter fyra veckors resade kom jag tillbaka till Boston och bodde hos min vän Mel i fem dagar innan jag och Elinor satte oss på flyget tillbaka till Sverige. Det var inte förrän flyget släppte marken jag förstod och började stor lipa ! Högt och snörvlande. Att de ens släppe på oss på planet kan jag inte förstå, Jag hade tre tröjor på mig, jacka, en påse med hattar, ett handbagage med 7 kilos övervikt, en tygväska och en LP-spelare. När jag skulle checka in mina två stora väskor, fyllda till maximum skulle jag betala övervikt, men låtsades då som att jag inte förstod vad hon menade - kön bakom mig växte och jag blev insläppt ändå. Pju, det kunde ha blivit riktigt dyrt annars ! Elinor kom med långklänning, päljsjacka och under klänningen hade hon på sig jeans och en hatt. Vi såg ut som två Hollywood stjärnor med allt vårt bagage ! 


DET HAR VARIT ETT UPPLEVLSERIKT ÅR ! Jag har vairt i 17delstater, Kanada och Bahamas. Fått nya vänner från hela världen och växt som person. Livet blir så mycket mer spännande när man vågar saker ! Jag tog steget att flytta över Atlanten till USA. Gör det du också ! 

 
 
 
 
 


Kommentera här: