Home of the Legendary Burger

141214

Bertram och jag åkte till Hard Rock Café Phuket i Patong. Från Kamala tar det cirka 20 minuter att ta sig till  Patong och kostar 400 bath med taxi. Vi delade på en natchos som förrätt. Jag blev så mätt att jag knappt orkade min pulled pork. Jag kunde bokstavligen rullat hem tillbaka till Kamala !  Hard Rock ligger nästan längst ned på Ruamjai Road, så vi bestämde oss för att prominera upp till Bangla Road för att kolla läget. 



Bangla Road
Patong i Phuket är känt för sitt nattliv. Här finns underhållning av tjejer, öl, musik och allt eftersom natten tränger på så ökar volymen. Nästan alla barer är utomhus vilket gör att ljudvolymen ibland kan bli något öronbedövande. Runt Bangla finns mest ölbarer men du hittar också gogo barer, pubbar, restauranger och diskotek.


Vid Patong Beach
 

Kommentera här: