Los Angeles

120913
Back in LA efter en tur genom vildmarken. När vi lämnade tillbaka Mustangen på bilhyrningen skrattade karlarna gott när vi började packa ur våra väskor. VI fick frågan av dem hur vi hade fått plats med allt.  Fem väskor i trunken, vattenflaskor och mat under sätet, en väska i mitten bak, shoppingkassar och så klart oss. Compact living in a car ! VI såg riktigt glassiga ut när vi gled runt i en slivrig Mustang men om man hade en högre bil än oss och kunde se när och se hur vi satt så fick de sig nog ett gott skratt ! 

Jag har sovit på LAX flygplats, vet ingen annan av mina vänner som gjort det. Men får ni för er att också göra det för att ni kommer till patsen sent och har ett tidigt flyg rekomenderar jaga tt ni klär på er pälskappan om ni har någon ! Gosh, America älskar AC. Under natten änlände flyg och lång bort i dimman hörde man kommentarer som " I think someone is sleeping behing the desk". Haha, och precis inna jag skulle lägga mig kom en kvinna fram och frågade om incheckning.. ehm, tyvärr jag jobbar inte här damen. God Natt. 

 

Kommentera här: