Vart tog tiden vägen ?

270313
Jag tycker inte inte alls var länge sedan jag skrev sex månaders jubileum på bloggen och idag har mer än halva tiden gått, sinnes ! Sju månader i Amerika och det är så mycket mer jag vill se och uppleva innan jag tar väskan tillbaka till långa landet lagom. Jag har det hur bra som helst, och absolut finns det saker man saknar som leverpastejs macka med smörgåsgurka, eller friheten att kunna kissa med öppen dörr, men det är inte hela världen. Jag har även nya äventyr bokade, i april åker jag till Washington DC och i maj till Niagara Falls på Kanadas sida. Jag reser då med www.eastcoastedventures.com, här hittar du bra resor om du bor i Boston området. 

PS. Det kommer vara lite mer Emma att tycka om, igår tränade jag för första gången på fem veckor. Ni ska bara se min stil när jag går ner i trappan - Priceless ! DS.

Maybe our girlfriends are our soulmates and guys are just people to have fun with. 

Kommentera här: