You are like a fairytale world that's come to real life. In such a short time you've become one of my favorite places.

270213

Idag börjar vi räkna baklänges och vänder på termen, "sex månader kvar tills Emma kommer tillbaka till Svergie". Tiden har sprungit förbi och det har hänt så mycket, och mycket mer kommer ! Jag har hunnit göra stopp i toaletten, för gudskull ersätt inte med hushållspapper när toapappret är slut när du är i Amerika ! Blivit påkörd i skidbacken, bakifrån.. Kört fel med GPS fler gånger än vad mina fingrar räcker till att räkna med. Det som varit bra med det är att jag sett nya vägar och områden jag inte hade upptäckt annars. Gått på fler än 23 biofilmer och bogserat bilen.

Jag har inte haft någon hemlängan än, och börjar redan stressa upp mig för vad mitt nästa steg ska bli i livet. Eftersom dessa sex månader redan gått så fort, tvivlar jag på att dessa kommer gå långsammare. Jag ser framemot alla upptåg jag kommer stöta på ! Bring it on.




Kommentera här: