I just feelt so happy I couldn´t handle it for a second.

I'm still alive and kicking in The U.S ! 
Tiden går  fort och ibland måste jag stanna upp och titta på min omgivning - det är så lätt att bara traska på och missa något viktigt.

Även denna helg har gått i rolighetens tecken, och många fler står på tur. Jag har nya resor bokade och fler kommer det att bli. 

I fredags, 260413
slutade jag tidigare än vanligt och åkte in till min vän Jeff i Boston. Han var den enda med både tiden och åldern för öl i Boston. Goodbar vid Quincy Market är ett bra hak ! Ölen kostar 1 dollar (sju kronor) och det är många ungdomar  och lokalt folk som håller till där. Vi spelade beer-pong med hans rumskamrater, Jake, den franska killen och hans vän . Soffan var i perfekt längd för mig och på morgonen vaknade jag av pojkarnas snarkningar genom de pappertunna väggarna i lägenheten. Så jag funderade ett tag på om jag skulle ta en kastrull med slev och skramla runt med i lägenheten. Men jag tog den snälla väckningsmetoden, jag stormade in och tog de en efter en i sina rum dår jag tog sats från dörren och hoppade på dem i sina sängar med hela min vikt och den är inte lätt längre kan jag tala om. Jag fick mig goa skratt, de men för livet. Aldrig har de varit uppe innan klockan tolv på en helg innan. Så jag tror denna Svenska flicka får besöka killarna oftare så det blir ordning på torpet , ha ! 

1. Goodbar 2. Bussarna åker med texten "Boston Strong" 3. Tuben, stop Broadway 4. Jeff, Mirja & Jag.
                                                            INSTAGRAM: MAERIXON


270413
På lördag förmiddag strosade jag återigen på Commonwealth Avenue i Boston. Satte mig på en parkbänk och tittade på joggarna och paren som rastade sina hundar. Solen sken, vädret var fantastiskt helt enkelt och jag blev så där löjligt lycklig!  Jag mötte sedan upp Olivia, Jonte & Jossan vid Park Street och vi begav oss till hamnen där vi hade lunch på Chart house, 60 Long Wharf. Jag beställde en Salomon Ceasar, jag tycker firren såg bränd ut, men den ska tydligen både se ut så & smaka det samma men jag ska inte klara, kolla bara på läget; vy över båtar och människor, som jag gillar !

 










 



Kommentera här: