Cold Stone

290912

Underbar morgon. Jag har en jättebra bok, Cirkeln av Sara B. Elfgren & Mats Strandberg som jag låg & läste, för att sedan skratta till The Mindy Project som finns på fox.com. Så en chill morgon med andra ord. Gott ! På eftermiddagen gick jag & Sandra till Amanda. Hennes familj hade inflyttningsfest, så det var grannar & Au Pairer, Samuel Adams & plock mat. Jättegott & trevligt ! Senare på kvällen åkte jag, Sandra & Lena till Derby Street. Ett ställe med massa affärer & jag kan inte gå in i en butik utan att hitta något som jag vill ska bli med mig hem.. Men allt vill inte med mig hem, något vill även bli ätet av mig ! Vi gick på Cold Stone. Där " bakar " de glassen. Du väljer smak & vad du vill ha i, så bakar de ihop den sen. Jag hade Cake Batter Ice-cream med Oreo kakor & färska hallon. MUMS ! Så den kombon ger jag +++. Sedan måste jag säga attjag har skrattat mycket idag. Ah, verkligen så där gapskrattat. Saker är svåra att återberätta. Men kul har vi ! 

 

Kommentera här: