Monster Truck

301012

Vädret idag har varit växlande. Lite sol, lite regn & lite moln. En mix, en blandning ett väder efter storm. Men det är inte kallt ute ! Varmt & lite kvalmit. Så Sverige här snöar det inte. Men jag tror inte vår stad har påverkats så mycket av stormen Sandy.

Här är min bil ! Jag kallar den Monster Trucken. Det är en Cadillac Escalade, och under ett års tid kommer jag aldig utsätta mig för fickparkering, och jag tar gärna ett extra varv på parkeringen tills jag hittar en stor ruta att bara köra igenom. Jag utsätter mig inte för några besvär med denna bil !  Så det är första gången jag kör automat. Hade lite problem med det till en ibörjan, det ryckte så mycket i mitt vänster ben & höger arm! Men nu är det så simpelt, gas & broms. Så nu är jag rädd att jag inte kommer kunna köra vanlig bil när jag kommer hem.. men de säger att det är som att cykla. Det ska ju tydligen sitta i ryggmärgen ! 

Kommentera här: