But yo Simba how about a little heads up if their is going to be a hot new lioness in the den when Nala comes home. - Zoe, Hart Of Dixie

291112

Jag är så trött att jag inte ens orkar med mig själv. Det har varit så de senaste dagarna, men jag har bara mig själv att skylla. Jag har hittat cwtv.com med massa bra serier jag inte kan sluta titta på !! Igår kväll skrattade jag högt inne hos mig till Hart Of Dixie och natten innan dreglade jag på kudden till Arrow. Det bästa är att det finns fler serier på sidan jag inte hunnit börja titta på än och jag har gamla vänner kvar som New Girl och Bones. Så som det ser ut kommer jag kommer fortsätta vara trött ett bra tag framöver, haha ! 
Arrow - En blandning av Batman,Spiderman, Stålmannen och Robin Hood. Fyra karlar i en man ! 
Beauty & The Beast - Mordutredning med förbjuden kärlek. Varför dras man alltid till det förbjudna ? 
Hart Of Dixie - Skratt och flin framkallade ! Måbra serie i lyxförpackning.
Vampire Diaries season 4 - Man kan aldrig få för mycket övernaturligt i sin vardag. 

 

Kommentarer:

1 Elin:

Tackar tackar! Gör allt för en stor summa pengar som ska med mig till USA:D

2 karin:

Jag har också börjat kolla på Hart of Dixie nu! :)

Kommentera här: